dissabte, 8 de juny del 2013

Ara m'analitzaré a mi mateixa :-)



Quan vaig fer l’anàlisi lexicomètrica del bloc feminista se’m va ocórrer la idea d’analitzar també lexicomètricament el meu propi bloc. Doncs bé, arribats ja a la data d’entrega del projecte final de recerca, ho fet i aquests són els meus resultats:


Sorpresa! La meva paraula guanyadora ha estat “no”. No m’ha fet gens ni mica de gràcia la idea que el meu llenguatge pugui ser negatiu, però sembla ser que així és, per descomptat, el “sí” ha tingut, com a mínim, menys de set repeticions. Tot i això, suposo que en aquest fet, segurament, tindrà alguna cosa a veure la meva gran afició a utilitzar el connectors “tot i això”, “tot i no”, etc.. (o això vull pensar). Obviant, doncs, els “no”, les paraules més repetides han estat “blocs” (14 repeticions) i “bloc” (11 repeticions), tal com m’esperava. També altres paraules que esperava veure en els meus resultats i així ha succeït han estat: coneixement (10), internet (9), textos (9), lectura (8), llibre (8), informació (7) i llenguatge (7). Ara bé, m’ha estranyat molt no trobar cap paraula derivada d’hipertext ni d’escriptura i, per aquesta raó, he fet una selecció de paraules començades per hiper* i per escri*. Evidentment, hi són, però esperava més repeticions, la veritat.




Doncs bé, aquesta manera ha estat la meva manera d’acomiadar-me d’aquesta assignatura i de vosaltres, companys (si és que això és realment un comiat).

Una molt forta abraçada i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada